tisdag 27 december 2011

premiär!

Jag har varit på gång flera gånger tidigare, men aldrig riktigt kommit till skott. Jag har haft lite problem med layout och funktionalitet samt inte varit säker på att min identitet inte synts utåt etc. Det har dock aldrig varit bristen på saker att skriva som hindrat mig från att starta bloggen. Nu är det snart nytt år - 2012 - och jag gör ett nytt försök att hitta en plats för mina tankar och idéer.

Vad ska bloggen handla om? Precis som tidigare är huvudspåret ekonomi. Jag är själv intresserad av vad som ska hända framöver med aktiemarknaden, bostadsmarknaden och självklart övergripande ekonomiskt i Sverige och omvärlden. Jag kommer även försöka ha en löpande privatekonomisk uppföljning som jag delar med mig av.

Vi får se vart det leder, snart är iallafall det första inlägget publicerat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar